Benvinguts a Fundació Altem

Sóm entitat de referència per la Generalitat de Catalunya en l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual.

Fundació Altem, 50 anys d’experiencia!

La integració també depèn de tu!

ATENCIÓ DIURNA

Els serveis d’atenció diürna són serveis d’atenció especialitzada, ocupacionals o prelaborals destinats a atendre persones adultes amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental. Cada persona disposa d’un pla d’atenció individual en el qual es contemplen els suports, les necessitats i els interessos de cada persona. Tenim:

• Servei de Teràpia Ocupacional (STO)
  • Servei de Teràpia Ocupacional amb Auxiliar (STOA)
  • Servei Ocupacional d’Inserció (SOI)
  • Servei d’Atenció Especialitzada (CAE)
  • Serveis Opcionals (Servei de lleure, servei de transport i servei de menjador)

ATENCIÓ DIURNA

• Servei de Teràpia Ocupacional (STO)
  • Servei de Teràpia Ocupacional amb Auxiliar (STOA)
  • Servei Ocupacional d’Inserció (SOI)
  • Servei d’Atenció Especialitzada (CAE)

ATENCIÓ RESIDENCIAL

Els serveis residencials i/o d’habitatge estan destinats a atendre a persones adultes amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental de forma temporal o permanent, com una alternativa a la llar familiar. Proporcionen a la persona un conjunt de suports específics per fomentar la seva autonomia personal, l’autodeterminació i la seva inclusió a la comunitat. Les persones usuàries d’aquest servei gaudeixen de les activitats del servei d’atenció diürna. Tenim:

• Unitat Residencial: El Xalet
  • Residència Les Acàcies
  • Llars – Residència
  • Servei de Suport a la Pròpia Llar
  • Servei de Respir

ATENCIÓ RESIDENCIAL

• Unitat Residencial: El Xalet
  • Residència Les Acàcies
  • Llars – Residència
  • Servei de Suport a la Pròpia Llar
  • Servei de Respir

ATENCIÓ DEL LLEURE

És un servei dedicat a fer activitats de temps lliure i que tenen per objectiu potenciar la integració social de les persones amb discapacitat per mitjà de la promoció d’activitats de caràcter cultural, de convivència, d’esplai i de vacances, entre d’altres activitats.

CARTA DE SERVEIS

Informa’t de tots els serveis addicionals que posem a disposició de les persones. Tots ells tenen per objectiu millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

CARTA DE SERVEIS

TRANSPERÈNCIA, DADES I MEMÒRIA.

La Fundació dona compliment a la Llei catalana de transparència, accés a la informació i bon govern (Llei 19/2014, de 29 de desembre). Per aquest motiu posa a l’abast de tots els ciutadans l’accés a la informació més rellevant sobre l’entitat.

RESPONSABILITAT SOCIAL CORP.

Es produeix quan les empreses integren de forma voluntària en la seva gestió les preocupacions socials i mediambientals. Es tracta de retornar a la societat part del valor que aquesta li aporta. Des de la Fundació ALTEM col·laborem i organitzem accions de Responsabilitat Social Corporativa a les empreses que ho sol·licitin.

RESPONSABILITAT SOCIAL CORP.

INFORMACIÓ I CONTACTE

C. Itàlia, 46 Pol. Ind. Recinte Firal 17600 FIGUERES (Girona).
N 42º 15’ 51.7” E 2º 59’ 11.1”

Tel: +34 972 525 416
info@fundacioaltem.org