Benvinguts a Fundació Altem

Som l’entitat de referència per la Generalitat de Catalunya a la comarca de l’Alt Empordà en l’atenció a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

Fundació Altem, 50 anys d’experiencia!

La integració també depèn de tu!

El servei de càtering i menús està orientat a menjadors escolars, residències, particulars i qualsevol altre entitat o centre que necessiti oferir als seus clients o usuaris/es un servei de menjador de qualitat sense oblidar la dieta mediterrània.

Servei de Jardineria i Sega

Oferim el servei a qualsevol particular, Ajuntament, empresa o entitat que necessiti alguns dels nostres serveis de jardineria, ja sigui de manera puntual o com a serveis permanents.

Servei de Jardineria i Sega

Les brigades forestals estan formades per professionals dels sector i tenen capacitat per a la realització de qualsevol tasca enfocada a la neteja de sotabosc, aclarida selectiva i podes, neteja de lleres de rius, eliminació d’espècies invasores, repoblacions forestals, neteja i obertura de nous camins i manteniment de franges de protecció contra incendis forestals entre d’altres.

Servei de Neteja

Des del Centre Especial de Treball de la Fundació Privada ALTEM oferim serveis de neteja per a empreses, particulars, comunitats de veïns, escoles, instituts, centres comercials, Ajuntaments i qualsevol altre entitat que ho requereixi. La nostra àmplia experiència permet oferir la màxima qualitat i professionalitat als nostres clients.

Servei de Neteja

Servei de Bugaderia

Des del servei de bugaderia industrial de la Fundació Privada ALTEM els oferim un servei integral de rentat de roba ajustat a les necessitats dels nostres clients. Disposem de la maquinària necessària per realitzar diferents tractaments en funció del nivell de brutícia de la roba, permetent oferir un servei de qualitat, personalitzat i proper.

Servei de Bugaderia

Servei de Manipulats

Des de la secció de manipulats industrials realitzem qualsevol tipus de feina relacionada amb la manipulació de productes, des de l’etiquetatge i envasat de productes fins el muntatge de peces.

Servei de Gestió d’ Enclavaments

Consisteix en un contracte entre una empresa i la nostra entitat per la realització d’obres o serveis que guardin una relació directa amb l’activitat normal d’aquesta, i per la realització de la qual un grup de treballadors amb discapacitat del CET es desplaça temporalment al centre de treball de l’empresa col·laboradora.

INFORMACIÓ I CONTACTE

C. Itàlia, 46 Pol. Ind. Recinte Firal 17600 FIGUERES (Girona).
N 42º 15’ 51.7” E 2º 59’ 11.1”

Tel: +34 972 525 416
info@fundacioaltem.org

HORARI

De Dilluns a Divendres
Matins de 9:00 a 13:00
Tardes de 15:00 a 17:00

Vols treballar amb Nosaltres?