+34 972 525 416 info@fundacioaltem.org

Benvinguts a Fundació Altem

Sóm entitat de referència per la Generalitat de Catalunya en l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual.

Fundació Altem, 50 anys d’experiencia!

La integració també depèn de tu!

El servei de càtering i menús està orientat a menjadors escolars residències, a particulars i qualsevol altre entitat o centre que necessiti oferir seus clients o usuaris/es un servei de menjador de qualitat sense oblidar la dieta mediterrània.

Servei de Jardineria i Sega

Oferim el servei a qualsevol particular, ajuntament, empresa o entitat que necessiti alguns dels nostres serveis ja siguidemanera puntual ocoma serveis permanents.

Les brigades forestals estan formades per professionals dels sector i tenen capacitat per a la realització de qualsevol tasca encaminada a la neteja de sotabosc, aclarida selectiva i podes, neteja de lleres de rius, eliminació d’espècies invasores, repoblacions forestals, neteja i obertura de nous camins, de franges de protecció contra incendis forestals…

Servei de Neteja

Des del Centre Especial de Treball de la Fundació Privada ALTEM oferim serveis de neteja per a empreses, particulars, comunitats de veïns, escoles, instituts, centres comercials, ajuntaments i a qualsevol entitat que ho requereixi.

Servei de Manipulats

Des de la secció de manipulats industrials realitzem qualsevol tipus de feina relacionada amb la manipulació de productes, ja sigui etiquetatge, envasat, muntatge de peces…

Servei de Bugaderia

Des del servei de bugaderia industrial de la Fundació ALTEM els oferim un servei integral de rentat de roba que s’ajusta a les necessitats dels nostres clients.

Servei de Gestió d’ Enclavaments

Realització d’obres o serveis que guardin una relació directa amb l’activitat normal d’aquella i per la realització de la qual un grup de treballadors amb discapacitat del CET

Serveis d’Assesorament Laboral

Els diferents professionals de la Fundació li ofereixen un servei d’assessorament especialitzat en la inserció laboral de persones amb discapacitat a l’empresa ordinària.

Serveis d’Assesorament (LLISMI)

promoure la incorporació de les persones discapacitades en el mercat de treball ordinari, canalitzades a través de 2 tipus d’acció:
Els incentius econòmics
-La reserva de llocs de treball

INFORMACIÓ I CONTACTE

C. Itàlia, 46 Pol. Ind. Recinte Firal 17600 FIGUERES (Girona).
N 42º 15’ 51.7” E 2º 59’ 11.1”

info@fundacioaltem.org

HORARI