localitzaci
Podeu facilitar-nos les vostres dades trucant al 972 525 416 o si ho preferiu, enviant-les per fax al 972 525 328 o emplenant aquest formulari, fent-hi constar la segent informaci:

Senyaleu si esteu en possessi del ttol de monitor o director d'activitats de lleure, estudis,  la vostra experincia com a monitor, si heu collaborat anteriorment amb la Fundaci Altem i en quines activitats, dies de la setmana dels quals disposeu per a collaborar amb nosaltres i si teniu preferncia per algun grup o activitat

Ens posarem en contacte amb vosaltres tant aviat ens sigui possible.

Grcies per endavant.
* Nom
Direcci
Poblaci
* Telfon
Consulta:
* Cognoms
Atenci Diurna
Atenci Residencial
Atenci del Lleure
Fundaci Privada Altem
Tallers

C. Itlia, 46 Pol. Ind. Recinte Firal
17600 Figueres (Girona)
T. 972 525 416   N 42 15 51.7  E 2 59 11.1
Fundaci Privada Altem
C. Itlia, 46 Pol. Ind. Recinte Firal 17600 FIGUERES (girona) N 42 15 51.7  E 2 59 11.1
Avs legal
Les dades personals recaptades a travs de la web www.fundacioaltem.org o del nostre correu electrnic info@fundacioaltem.org   sn objecte de tractament automatitzat i s'incorporen als nostres fitxers titularitat de FUNDACI PRIVADA ALTEM., que s aix mateix responsable d'aquests fitxers. Pel que l'enviament de correus electrnics o altres comunicacions a FUNDACI PRIVADA ALTEM. implica el consentiment exprs del Client a la inclusi de les seves dades de carcter personal en els nostres fitxers automatitzats.

El Client pot exercir els seus drets d'accs, rectificaci, cancellaci i oposici, d'acord amb el previst en la Llei Orgnica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecci de Dades de Carcter Personal y dems normativa aplicable a l'efecte, mitjanant l'enviament de correu ordinari d'una sollicitud per escrit a la segent direcci:

FUNDACI PRIVADA ALTEM
CR ITALIA, NUM 46
17600-FIGUERES

A la sollicitud s'haur d'acompanyar el nom i cognoms de la persona i la fotocpia del DNI.

Els nostres fitxers es troben inscrits en el "Registro General de la Agencia Espaola de Proteccin de Datos (www.agpd.es), al que pot accedir el Client per a comprovar la situaci dels mateixos.
El voluntariat t un paper important a la nostra entitat amb la finalitat de donar suport i acompanyament a les persones amb discapacitat intellectual o a la tasca de la prpia entitat.
Per ser voluntari cal tenir ms de 18 anys, disposar de temps suficient, tenir una actitud positiva, oberta i compromesa.
La tasca de les persones voluntries es complementa a la tasca dels professionals i no s retribuida.
Poltica de Qualitat, Medi Ambient
i Seguretat Alimentria