Ens dirigim a vostès amb la intenció d’explicar-los qui som i quin és l’objectiu de la nostra fundació.

La Fundació Privada Altem és l’entitat de referència per la Generalitat de Catalunya en l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual a la comarca de l’Alt Empordà.

És una entitat sense ànim de lucre que atén a 300 persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental i compta amb més de 200 professionals per la seva atenció. Ofereix serveis d’habitatge, ocupacionals, laborals i de lleure a les persones ateses, amb l’objectiu principal de millorar-ne la seva qualitat de vida, afavorint i promovent serveis que garanteixin els recursos necessaris per a la seva integració tant social com laboral.

La Fundació disposa de diferents serveis residencials i/o d’habitatge que resten oberts durant tot l’any i a on es proporciona a la persona un conjunt de suports específics per tal que pugui desenvolupar una vida el més independent i normalitzada possible.

A nivell laboral ofereix contractes de treball a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental a través del Centre Especial de Treball en els serveis de jardineria, manipulats, neteja, cuina, càtering, bugaderia, enclavaments laborals o serveis mediambientals.