Benvinguts a Fundació Altem

Som l’entitat de referència per la Generalitat de Catalunya a la comarca de l’Alt Empordà en l’atenció a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

Fundació Altem, més de 50 anys d’experiència!

La integració també depèn de tu!

ATENCIÓ DIURNA

Els serveis d’atenció diürna són serveis d’atenció especialitzada, ocupacionals o prelaborals destinats a atendre persones adultes amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental. Cada persona disposa d’un pla d’atenció individual en el qual es contemplen els suports, les necessitats i els interessos de cada persona. Tenim:

• Servei de Teràpia Ocupacional (STO)
  • Servei de Teràpia Ocupacional amb Auxiliar (STOA)
  • Servei Ocupacional d’Inserció (SOI)
  • Servei d’Atenció Especialitzada (CAE)
  • Serveis Opcionals (Servei de lleure, servei de transport i servei de menjador)

ATENCIÓ DIURNA

• Servei de Teràpia Ocupacional (STO)
  • Servei de Teràpia Ocupacional amb Auxiliar (STOA)
  • Servei Ocupacional d’Inserció (SOI)
  • Servei d’Atenció Especialitzada (CAE)

ATENCIÓ RESIDENCIAL

Els serveis residencials i/o d’habitatge estan destinats a atendre a persones adultes amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental de forma temporal o permanent, com una alternativa a la llar familiar. Proporcionen a la persona un conjunt de suports específics per fomentar la seva autonomia personal, l’autodeterminació i la seva inclusió a la comunitat. Les persones usuàries d’aquest servei gaudeixen de les activitats del servei d’atenció diürna. Tenim:

• Unitat Residencial: El Xalet
  • Residència Les Acàcies
  • Llars – Residència
  • Servei de Suport a la Pròpia Llar
  • Servei de Respir

ATENCIÓ RESIDENCIAL

• Unitat Residencial: El Xalet
  • Residència Les Acàcies
  • Llars – Residència
  • Servei de Suport a la Pròpia Llar
  • Servei de Respir

ATENCIÓ DEL LLEURE

És un servei dedicat a fer activitats de temps lliure i que tenen per objectiu potenciar la integració social de les persones amb discapacitat per mitjà de la promoció d’activitats de caràcter cultural, de convivència, d’esplai i de vacances, entre d’altres activitats.

CARTA DE SERVEIS

Informa’t de tots els serveis addicionals que posem a disposició de les persones. Tots ells tenen per objectiu millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

CARTA DE SERVEIS

TRANSPERÈNCIA, DADES I MEMÒRIA.

La Fundació dona compliment a la Llei catalana de transparència, accés a la informació i bon govern (Llei 19/2014, de 29 de desembre). Per aquest motiu posa a l’abast de tots els ciutadans l’accés a la informació més rellevant sobre l’entitat.

RESPONSABILITAT SOCIAL CORP.

Es produeix quan les empreses integren de forma voluntària en la seva gestió les preocupacions socials i mediambientals. Es tracta de retornar a la societat part del valor que aquesta li aporta. Des de la Fundació ALTEM col·laborem i organitzem accions de Responsabilitat Social Corporativa a les empreses que ho sol·licitin.

RESPONSABILITAT SOCIAL CORP.

INFORMACIÓ I CONTACTE

C. Itàlia, 46 Pol. Ind. Recinte Firal 17600 FIGUERES (Girona).
N 42º 15’ 51.7” E 2º 59’ 11.1”

info@fundacioaltem.org

HORARI

De Dilluns a Divendres
Matins de 9:00 a 13:00
Tardes de 15:00 a 17:00

Vols treballar amb Nosaltres?