Des del Centre Especial de Treball de la Fundació Privada ALTEM oferim serveis de neteja per a empreses, particulars, comunitats de veïns, escoles, instituts, centres comercials, ajuntaments i a qualsevol entitat que ho requereixi.

Les netejes contemplen tant les zones interiors dels edificis com les zones exteriors: porxos, patis... Disposem d’un elevador articulat que permet la neteja dels vidres exteriors en alçada. No inclou pàrkings.

Disposem de maquinària industrial com fregadores i escombradores que permeten la neteja de grans superfícies com ara centres comercials, aparcaments o sales polivalents.
Les nostres brigades de neteja estan formades per oficials de neteja conjuntament amb treballadors/es amb discapacitat intel·lectual del Centre Especial deTreballdela Fundació.
Tel. 972 525 416 empreses@fundacioaltem.org www.fundacioaltem.org