Des de la secció de manipulats industrials realitzem qualsevol tipus de feina relacionada amb la manipulació de productes, ja sigui etiquetatge, envasat, muntatge de peces…
En cas de requerir els serveis de manipulació els assessorem i realitzem una manipulació prèvia del producte per tal d’oferir el millor servei i la millor qualitat al client amb preus molt competitius.

El servei de manipulats pot oferir-vos els seus serveis de manera continuada, per a campanyes puntuals o puntes de feines.

Realitzem diversos tipus de manipulació industrial:

1.Manipulats de muntatge de peces: realitzem el muntatge de qualsevol tipus de peces, des de peces senzilles a peces complexes i des del seu muntatge fins al seu embalatge final.

2.Manipulats d’encapsats i embossats: estem en
disposició de realitzar embossats i/o encapsats de
diferents productes

3.Manipulats d’etiquetatges: etiquetem manualment
tot tipus de productes.

4.Manipulats industrials que requereixin termoenvasat retràctil.

La maquinària industrial de la qual disposem ens permet envasar productes de manera que el film adapta la forma del producte, mitjançant altes temperatures quedant el producte perfectament envasat.

Demani el seu pressupost sense compromís!

Tel. 972 525 416 empreses@fundacioaltem.org www.fundacioaltem.org