Avis Legal
L'article 10.1 de la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic estableix l'obligació que les empreses amb dominis d'internet especifiquin el gestor d'aquests en aquestes pàgines. És per això que a continuació mostrem les nostres dades legals.

FUNDACIÓ PRIVADA ALTEM
CR ITALIA, NUM 46
17600-FIGUERES

CIF:  G17603325
E-mail de contacte:  info@fundacioaltem.org
Telèfon:   972 52 54 16

Política de Protecció de Dades

Les dades personals recaptades a través de la web www.fundacioaltem.org o del nostre correu electrònic info@fundacioaltem.org  són objecte de tractament automatitzat i s'incorporen als nostres fitxers titularitat de FUNDACIÓ PRIVADA ALTEM., que és així mateix responsable d'aquests fitxers. Pel que l'enviament de correus electrònics o altres comunicacions a FUNDACIÓ PRIVADA ALTEM. implica el consentiment exprés del Client a la inclusió de les seves dades de caràcter personal en els nostres fitxers automatitzats.

El Client pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, d'acord amb el previst en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal y demés normativa aplicable a l'efecte, mitjançant l'enviament de correu ordinari d'una sol·licitud per escrit a la següent direcció:

FUNDACIÓ PRIVADA ALTEM
CR ITALIA, NUM 46
17600-FIGUERES

A la sol·licitud s'haurà d'acompanyar el nom i cognoms de la persona i la fotocòpia del DNI.

Els nostres fitxers es troben inscrits en el "Registro General de la Agencia Española de Protección de Datos (www.agpd.es)", al que pot accedir el Client per a comprovar la situació dels mateixos.