+34 972 525 416 info@fundacioaltem.org

Aquí us deixem tota la informació de la Gran Quina  Solidària de la Fundació Altem, que és realitzarà el proper dia 15 de desembre de 2019, al Restaurant el pa volador, al c/ nou s/n de Vilatenim a les 17:00h.

Us hi esperem a tots!! No podeu faltar!!!

COMUNICAT A LES FAMÍLIES I VISITANTS

Seguint les instruccions de les autoritats i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, es procedeix al tancament dels serveis d’atenció a persones a partir del dilluns dia 16 de març fins el proper dia 27 de març, ambdós inclosos. Per tant, queda suspesa qualsevol activitat dels centres de dia, sortides, colònies, activitats formatives, etc.
Anirem seguint les instruccions del Departament de Salut per garantir la màxima seguretat per a les persones més vulnerables i informar-vos de qualsevol novetat que es pugui produir.
Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

COMUNICAT PREVENCIÓ