localitzaci

C. Itlia, 46 Pol. Ind. Recinte Firal
17600 Figueres (Girona)
T. 972 525 416   N 42 15 51.7  E 2 59 11.1
Podeu facilitar-nos les vostres dades trucant al 972 525 416 o si ho preferiu, enviant-les per fax al 972 525 328 fent-hi constar la segent informaci:

Nom i cognoms, adrea i telfon de contacte, Periodicitat de la vostra aportaci (nica, mensual, anual,...), Import de la vostra aportaci, Dades bancries si voleu domiciliar l'aportaci, nom i cognoms del titular, nmero complert del compte corrent i signatura.

Ens posarem en contacte amb vosaltres tant aviat ens sigui possible.

Grcies per endavant.
* Nom
Direcci
Poblaci
* Telfon
Consulta:
* Cognoms
Atenci Diurna
Atenci Residencial
Atenci del Lleure
Fundaci Privada Altem
C. Itlia, 46 Pol. Ind. Recinte Firal 17600 FIGUERES (girona) N 42 15 51.7  E 2 59 11.1
Avs legal
Les dades personals recaptades a travs de la web www.fundacioaltem.org o del nostre correu electrnic info@fundacioaltem.org   sn objecte de tractament automatitzat i s'incorporen als nostres fitxers titularitat de FUNDACI PRIVADA ALTEM., que s aix mateix responsable d'aquests fitxers. Pel que l'enviament de correus electrnics o altres comunicacions a FUNDACI PRIVADA ALTEM. implica el consentiment exprs del Client a la inclusi de les seves dades de carcter personal en els nostres fitxers automatitzats.

El Client pot exercir els seus drets d'accs, rectificaci, cancellaci i oposici, d'acord amb el previst en la Llei Orgnica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecci de Dades de Carcter Personal y dems normativa aplicable a l'efecte, mitjanant l'enviament de correu ordinari d'una sollicitud per escrit a la segent direcci:

FUNDACI PRIVADA ALTEM
CR ITALIA, NUM 46
17600-FIGUERES

A la sollicitud s'haur d'acompanyar el nom i cognoms de la persona i la fotocpia del DNI.

Els nostres fitxers es troben inscrits en el "Registro General de la Agencia Espaola de Proteccin de Datos (www.agpd.es), al que pot accedir el Client per a comprovar la situaci dels mateixos.
Poltica de Qualitat, Medi Ambient
i Seguretat Alimentria