Des del servei de bugaderia industrial de la Fundació ALTEM els oferim un servei integral de rentat de roba que s’ajusta a les necessitats dels nostres clients.

El servei inclou:

- Assecat
- Planxat
- Plegat
- Embossat
- Servei de recollida i lliurament de la roba a casa el client

En cas de requerir qualsevol d’aquets serveis només han de sol·licitar un pressupost i els atendrem el més aviat possible per tal d’oferir el millor servei i la millor qualitat al client amb preus molt competitius.

El servei de bugaderia pot oferir-vos un servei de rentat de manera continuada o per a moments puntuals.

Disposem de la maquinària necessària (maniquí , calandra...) per tal de poder dur a terme, en el menor temps possible, el planxat i assecat de qualsevol tipologia de roba, des de llençols o grans peces a bates, camises, roba laboral i roba particular.

El servei el formen professionals del sector que treballen amb equip amb els treballadors/es amb discapacitat intel·lectual del Centre Especial de Treball de la Fundació ALTEM.

Tel. 972 525 416 empreses@fundacioaltem.org www.fundacioaltem.org