Benvinguts a Fundació Altem

Sóm entitat de referència per la Generalitat de Catalunya en l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual.

Fundació Altem, 50 anys d’experiencia!

La integració també depèn de tu!

L’article 10.1 de la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic estableix l’obligació que les empreses amb dominis d’internet especifiquin el gestor d’aquests en aquestes pàgines. És per això que a continuació mostrem les nostres dades legals.

FUNDACIÓ PRIVADA ALTEM
CR ITALIA, NUM 46
17600-FIGUERES

CIF:  G17603325
E-mail de contacte:  info@fundacioaltem.org
Telèfon:   972 525 416

Política de Protecció de Dades

Les dades personals recaptades a través de la web www.fundacioaltem.org o del nostre correu electrònic info@fundacioaltem.org  són objecte de tractament automatitzat i s’incorporen als nostres fitxers titularitat de FUNDACIÓ PRIVADA ALTEM., que és així mateix responsable d’aquests fitxers. Pel que l’enviament de correus electrònics o altres comunicacions a FUNDACIÓ PRIVADA ALTEM. implica el consentiment exprés del Client a la inclusió de les seves dades de caràcter personal en els nostres fitxers automatitzats.

El Client pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, d’acord amb el previst en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal y demés normativa aplicable a l’efecte, mitjançant l’enviament de correu ordinari d’una sol·licitud per escrit a la següent direcció:

FUNDACIÓ PRIVADA ALTEM
CR ITALIA, NUM 46
17600-FIGUERES

A la sol·licitud s’haurà d’acompanyar el nom i cognoms de la persona i la fotocòpia del DNI.

Els nostres fitxers es troben inscrits en el «Registro General de la Agencia Española de Protección de Datos (www.agpd.es)», al que pot accedir el Client per a comprovar la situació dels mateixos.

INFORMACIÓ I CONTACTE

C. Itàlia, 46 Pol. Ind. Recinte Firal 17600 FIGUERES (Girona).
N 42º 15’ 51.7” E 2º 59’ 11.1”

info@fundacioaltem.org

HORARI

De Dilluns a Divendres
Matins de 9:00 a 13:00
Tardes de 15:00 a 17:00

Vols treballar amb Nosaltres?