Els diferents professionals de la Fundació li ofereixen un servei d’assessorament especialitzat en la inserció laboral de persones amb discapacitat a l’empresa ordinària.

Des de la Fundació se’ls ofereix:
·Informació, valoració i selecció del millor perfil per ocupar el lloc de treball vacant.
·Elaboració i aplicació d'itineraris individuals de suport i de seguiment de la formació i de la inserció laboral.
·Informació i assessorament legal en temes laborals.

Els candidats són persones amb disminució psíquica i/o intel·lectual amb un Grau de discapactiat reconeguda del 33% o més, que tenen experiència en diverses activitats.

Des del Servei d'Assessorament a Empreses es realitza una acurada anàlisi tant dels possibles llocs de treball que puguin ser coberts per aquestes persones com d’aquelles candidates a realitzar un projecte de trànsit a l'empresa ordinària.

Si es porta a terme la inserció laboral es considera necessari realitzar un seguiment del treballador amb disminució durant el seu procés d'adaptació que realitzaria un Tècnic/a d’inserció laboral.

Tel. 972 525 416 empreses@fundacioaltem.org www.fundacioaltem.org